fanta

mådde bajs inatt och imorrse så jag har varit hemam från praktiken idag, legat och sovit mest, tror jag hade ffeber ett tag också men tröck i mig ett gäng alvedon så vart allt bättre. Har spelat gh med brorsan i flera timmar sen åt vi mat och jag städade rummet, nu är jag hos sonja, kände att jag ville komma ut lite så vi gick och köpte en dricka haha. julia va med sonja när ajg kom hit men hon for nyss jag ska ta bussen om en timme.

vad skönt att komma hem till ett rent rum och tända lite ljus och lyssna på musik.. kolla på nån film kanske.

helgen var mysik också, synd bara att sophie inte hängde med på festen, men det tar vi igen på sista gumman :)
det var inte så mycket att missa btw..
Här är några bilder vi hann med iaf.



Igår låg jag och sonja och kollade på andra avenyn hela kvällen typ, mys!

imorn tror jag nog att jag ska på praktiken, känner mig bättre faktist :)

jägar-julia, fiske-frida, snor-sonja och söt-sophie

tjarå

Kommentarer
Postat av: Sonja

sötfridis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback