far och fläng

vaknade av en, då, sjukt jobbig väckarklocka! slängde mig över julia och skulle stänga av, somnade om och upptäckte att ajg bara snoozade, och dompade av klockhelvete, hoppade in i duschen innan jag vandrade bort på ok och köpte en macka och en loka hallon. Satte mig på busshållaren och mumsade på mackan sur som satan för hade nästan inge batteri på mobilen..
Även att jag hade drömt inatt att jag missade bussen tre gånger haha. vart ganska glad när den inte gick i uppfyllelse, med tanke på mitt ärende, fuck om jag hade missat tiden igen! jag var jävligt nervös, ringde sophie när jag va på väg så hon fick förklara för mig att det inte var så farligt :) hehe.

efteråt belönade jag mig själv med lite shopping, en tröja och en väska vart det, och en conceler (hur stavas det?), ett halsband och ett solpuder.

hoppade på bussen igen mot timrå och in på två ballar, satt där och kollade bara när dom jobbade, sen fick jag mat :) det var supergott, men jag fick jätteoent i magen när jag ätit :/ Emelie föreslog att vi skulle på stan och ta en glass, sagt och gjort så hoppade vi på bussen mot staden igen och emelie skulle föri sin pappa som jobbar som polis så vi fick skutta in i polishuset och surra lite :) sen kollade vi på kläder och emelie köpte en tröja och lite småtjoffs, sen skulle vi fika och såg en gobit som jag trodde jag ville döda för! en chokladmoussetårta! men när vi skulle äta den så va den bara torr och äcklig så vi höll oss till orginalplanen och delade på en mjukglass med saltlakritsströssel och nousettesås (hur stavas det då?) DÖDENS gott!

Efter det hoppade jag än en gång på bussfan hemmåt. städade rummet lite och duchade sen körde jag bilen till timrå där alla vaa och spelade basket, fast när jag kommit till timrå hade dom gått till lägenheten redan, sophie julia och sonja, söta flickor!
vi softade lite och bestämmde att på lördag ska vi ta en dag på staden och shoppa lite, köpa hårfärg osv för vi ska färga håret och göra slingor nu när det håller på å bli sommartider..
efter de ska vi göra massa goda drinkar och bara myyyysa sönder sen drar vi förmodligen på nån fest :)

sophie skulle med bussen hem och sonja vandrade hem också och jag julia simon och tobbe for in på max, MUMMMS. Precis vad magen behövde efter en sån här dag! humöret for i toppen och magen gjorde frivolter haha! :D

Nu har ajg precis kommit hem därifrån och ska nog bara ta en  fet treo och lägga mig. ska jobba imorrn börjar halv åtta, camilla skulle hämta mig kvart över sju så det är nog bäst man är på hugget då!

nu känner jag att axlarna värker! tänk om man hade varit miljardär och hade en privat massör...
ge mig.

image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback