fitttorsdag

tja, har inte pallat skrivit nåt på ett tag har grejat med annat än gammdatorn..
är hemma från lägenheten nu iaf, ganska skönt ändå..

Imorsse fick julia väcka mig hundra gånger innan jag vaknade då va klockan 10 över sju och de va bara att tvätta ansikte och springa till bussen. Väl på skolan höll jag på att spy på allt mådde så jävla pissdåligt!
Svenskaprovet vart ajg jävligt nöjd med! hade inte pluggat särskilt mycke men allt jag kunde va med på provet typ :) mådde lite bättre efter de, var trots allt därför ajg kom på skolan över huvudtaget.

nyss tagit en dusch och maja har varit här och hämtat pengar för hon skulle hämta ut våra grejjer vi beställt, men när hon stog där och skulle ha dom så skulle dom inte komma förrän imorrn haha! :D sånt händer, får vänta tills imorrn då :)

image94


Den bikinin är det plus en stor tee som såg ganska nice ut :)

om ett tag kommer andreas bort och umgås lite, tror jag ska låta han stå ut med att hjälpa mig me faserna :D iaf en :)

veckan låt: Medina - lugna favoriter

nu ska jag göra nåt att äta tror jag, eller vet inte om jag orkar, kasnke ska göra en smootie(Hur stavas det?).
mamma har ju köpt en ny mixer haha! fett:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback