med brudarna ikväll

Hej svejs :)
sitter hemma hos sophie med brudarna, jag har frägat håret på sophie som hon presis har tvättat ur och ska göra slingor, sphie har färgat mitt hår som jag ska tvätta ur när sonja har svättat ur sina slingor som julia gjort på ehnne plus att julia har klippt sonja :) dricker gott vin och softar på.. julia sitter och fixar naglarna och pillar på sin nya högteknologiska makapär.. (dont ask)

nu har sonji hoppat in i duschen, vi funderar på om sophie ska göra slngor eller inte, jullan vill börja dricka mer så det blir nog så :) haha.


Vi har kanon roligt, vi är 4-kanten vi :)  Ni är underbara brudar. Frida får updatera kvällen mer sen. Eftersom det är Fridas blogg måste jag bara säga, Frida du är WONDERFUL <3 // Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback