satisfy my soul

igår orkade jag fan inte göra nånting på morgonen, åkte till skolan som nyvaken, fick reda på att vi hade en jättestor uppgift på svenskan som alla redan börjat med för en vecka sen som ska vara klar om 2 veckor tydligen.. jippi!
sen hade vi gympa och emelie hade sin kisins söta hund rasmus med sig så jag emelie och madde och rasmus tog en promenad till timrå och tillbaka på gympan haha, fresh man va sen då, sov på sista lektionen sen for vi och käkade på två tallar sen for jag hem.


this is Rasmus :)

hann inte mer än hem och duscha så for ajg in till båten och jobbade hela kvällen, det var jag och sofie som jobbade och allt gick jättebra! jätteroligt faktist, härligt folk som åkte osv..
fick gå lite tidigare för linda så jag hann med kvart över elva bussen och for hem till julia och sov ..

nu har ajg precis kommit hem från julia för hon och sonja skule på birsta så jävla tidigt! dom stog där vid portarna och väntade på att dom skulle öppna typ, jag ddrar dit när jag duschat och käkat :)

ikväll blir det myspys som fan och PARTY med brudarna, dvs julia sonja och sophie, kommer blir nice, ska hoppa in i duschen nu,

  

dagens låtar; soulja - she thirsty
                         supersci - Get!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback