update. ons

Nyss varit på en vandring till lidl, jag tänkte faktist köpa en visp till jens eftersom han inte äger en visp.. EN VISP! tänk att leva utan att äga en visp.
Igårkväll när ajg och julia skulle kocka och jag skulle göra gräddsås, allt va i kastrullen och började koka och jag hoppaade bort till lådan och grävde efter en visp, utan resultat. grävde igenom alla skåp och lådor som fanns men hittade ingen visp. vid det laget hade såsen både brännt fast i botten och kokat över, utan att blivit omrörd.. lyckad middag? men vad gör det om 100 år?

På lidl köpte jag lite kakor iaf som vi kan mumsa på nu när vi ska sjunga singstar! :D chokladkakor... MUMS


Dagens citat;
Sonja står i köket och ska rosta bröd då hon märker att hon stoppat ner mackan snett.
Plötsligt utbrister hon; " FINNS DET INGE NÖDSTOPP?! "
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback