hemma

tjoho, imorse klev vi upp tidigt så vi var bland de första i backarna, pappa och dom hade grävt en jättemysik plats mitt i ena backen med solläge hela dagen :) han for dit på engång med lite grejjer och körde iväg dom som satt där haha! efter kom jag och brorsan med sittunderlag och spaden och mat och grill osv. engångsgrill såklart, tro inte att vi är tokiga! :D blå himmel och sol precis heladagen, helt underbart! och underbara backar :)

När klockan började närma sig ett så for vi hem och duschade packade ihop allt och for hemmåt, när jag kom hem så hann jag bara kissa och byta tröja så for jag till bussen och for till nilsson med sonja, vi kollade på hockeyn, BRA KÄMPAT TIMRÅ! fortsätt så.

han skulle fara och jobba sen så jag och sonja åkte med norda lite och sen kollade vi på tv osv hemma hos han innan han skjutsade hem oss. nu sitter ajg och lyssna på  mtv och äter hallon.

det gick dock inte att lägga in bilder med mobilen från helgen så jag tar de nu. fast jag har inte varit i farten med kameran så mycke, det är mest bilder från dagen med jeffe och dom, resterande dagar har jag haft fullt upp!

      
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback