i fly like paper, get high like planes

Tråkigaste lovet på länge. eller inte fjällen men resten! suck.
Och behöver jag inte ens säga nåt om matchen idag? jaja, dom kämpade ju iaf.

Orkar fan inte med allt jävla lall, kan folk bara börja vakna?!
man ska inte sitta inne och vänta på att nåt händer, är det ingen som lärt sig efter ett helt liv av väntan på att det ska hända nåt kul, att man inte kan bara sitta och vänta på att dö typ. man ska gå ut för fan, ta med sig några och bara gå UT. ute händer ju saker oftare än inne iaf. men då finns en nackdel, jag bor i timråbajshål. finns absolut inga kreativa folk här, här sitter man bara, klagar på nånting, t.ex. att det är för mycke reklam på tv eller att nån inte plockade undan pizzakartongen efter sig. eller så tar man en promenad till ica och tycker att man rört sig tillräckligt för idag. BLÄ

jag satt förut och funderade på om man skulle ta och göra nånting nyttigt imorn? men jag vet inte.. ut och springa en bit kanske, eller tvätta åt mamma för engångs skull, men..
Nja..
Det skulle vara om man, nää jag vet inte. hyra en film ? känns lite grått. fuck it, det händer vell alltid nånting (som vanligt!) de ä GL.

lite springfeeling idag iaf, inge snö på vägarna :D

     

Jag gick till bussen som även sonja hoppade på i timrå, blev donken på birsta också såg vi en roli shampu-flaska, sen va det fint ute när jag gick till bussen andra gången för att kolla på matchen hos sea. Vemdalen <3

tv och loka in my fucking hjärta. natt



Kommentarer
Postat av: Sonja

"champu" HAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback