Vad fan gör man då?

Jaa, nu har jag bara lite att göra. Tvn står på med 2 år gamla musikvideos som rullar om och om, all treo är slut, klockan är halv fyra och jag åt middag på en buss idag. tragiskt liv?  nej! Jag är Skitgla hahaha. huvudvärken är borta och dom gamla låtarna på tvn är ganska bra, många man inte hört på ett tag osv, lite hungrig ärja men fuck it, ska vell dra mig bort till sängen snart och njuta av nån amerikansk B-talkshow på nån tysk B-kanal, ta en snus och ligga naken med två täcken och fyra kuddar, huttrande och klaga för mig själv att det borde inte vara så kallt. Fundera på om man ska köpa nåra nya skor imorrn kasnke? eller nåt annat skoj.. en väska kanske? eller en jacka? helt galen i jackor!
Det blir ju varmt under täcket efter ett tag, då är det bara näsan som är kall fortf. kommer förmodligen bli tvingad att gå upp och kissa en gång till då innan jag somnar, åh vad kallt det kommer vara utanför täcket , men när man kommer tillbaka är det fortfarande varmt och gosigt, då somnar man såfort man stänger ögonen..
MYS!

natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback