Vemdalen i Påsk ? hojta

inge cypern än iaf, ska vänta med de ett tag..
Men till vekcan far jag upp till vemdalen :) blir kvar över påsk! nån som ska dit??
blir vell de vanaliga.. softa i stugan glida i backen och.. ja GO jävla mat, i stugan är det pappa som är the chef och han gör världens godaste mat! :)
tror ajg ska följa med iaf, jag kan fan aldrig bestämma mig..
Emelie ska ju ha 18-årsfest på tordagen också, så jaa. får vell se.
Får fan ångest! känner nåt konstigt ansvar för alla idioter man lever med.
Ska lägga ner allt, bara äta frysta hallon, dricka loka, ha sex och gå på promenader medans jag lyssnar på bob marley hela dagarna!

eller så fortsätter jag att drömma.

Dagens bästa var att jag träffade markus mitt i spöregnet, de va kul :)
+ att nu har jag busskort igen.

Skola imorrn igen, bara att lägga mig i sängen, kolla på fråga olle och ladda!
PEPPA!  PEPPA!  PEPPA !

nää.. skoja, är fan trött,

gere




 + Marcus, danne och pappa

mina vardagshjältar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback