dödens

tjena, jag och danne var på praktiken imorrse  2h sen tog vi bussen, jag skulle hem och hämta snusdosan och han for och käka tror jag. väl hemma grejade jag på lite sen fick jag springa till bussen igen, dom har ju asfalterat om i hela sörberge så bussen kunde inte stanna där jag stod men då kom en snäll vägarbetare och vinkade in bussen till mig :) På bussen kom jag på att jag hade glömt snusen haha. vi kollade på treornas teater iaf, helt okej. ville fort hem för kännde mig inte pigg alls, pappa köpte en sallad till mig och sen har ajg bara legat och vilat, kollade på andra avenyn och FYYYYFAN i helvetes jävla skit, varför ska dom göra det sådär spännande när det är slut liksom? damn!!!

ska till vårdcentralen imorn, får förmodligen pencelin (hur stavas de?) så den här skiter försvinner nån gång. bra där:)

nu ska jag lägga mig och se nån film, tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback