Don't dat tune a mek yuh feel like seh fi tek a gun and shot a gay

igår myste vi bara på jag och jullan, spelade lite tp och killade varandra i håret  :)
imorse vaknade jag av att julia skulle på ikea med lotta så jag låg kvar och kollade på big mamas house och weeds, plockade ihop lite på julias rum och så, sen for jag hem och gjorde mat till mig emelie och a-k :)
nu har jag inte så mycke eför mig lyssna på musik bara oich funderar på att leta efter ett gammalt draperi som fins nånstans i förrådet,ska hänga upp de tror jag :P  haha

ska till pappa om en stund och umgås med dom ikväll :)

dagens låtar;   Elephant man - Willie Bounce
                        Elephant man ft. Busta Rhymes & Shaggy - The Way We Roll

tjarå


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback