Hopplöst?

Nu har jag och julia gått över hela jävla birsta för vi tänkte köpa en praktisk kalender nu när båda jobbar och allt annat man måste ha koll på, självklart börjar vi med att kolla på akademibokhandeln. Nej, ingen kalender där, så vi går vidre och tänker Ja men gallerix måste ha kalendrar! nöööj. inte en enda. då kikar vi på designtorget, ingen där så kikar vi till och med på ÖB! tragiskt.. tillslut hittade vi iaf nåt liknande vi sökte efter på åhlens men är inte riktigt nöjd.. Ja att inte bokaffärer har kalendrar.. det är skamligt!

Har jobbat hela dagen och tänkte jag skulle komma hem och mysa med familjen lite, ha! inte one soul hemma :S dom har fortfarande inte kommit hem eller hört av sig så man börjar nästan bli orolig, och pappa sa han skulle ringa men inte har han ringt än heller.. jaja. desperata hemmafruar på tv det gör hela kvällen.

imorgonbitti ska jag till tandläkaren.. Igen.
sen ska jag ha en date med mami. På kvällen ska jag joppa :)
story of my life..


btw, jag vet att min klocka går fel, jag ändrar de när jag orkar.
( JUST NU! Alice in Videoland )

+



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback