Fågelfest

Idag var det planerat att vi skulle ta en promenad för att komma ut litegrann.. Vi tog bilen till sidsjön och gick i elljusspåret där. Vi hittade massor av hungriga ankor och änder där, och en svan! Efter en stund vågade jag gå lite närmare och matade en and som åt direkt ur min hand, det var lite läskit fast kul också haha! Imorrn tänkte jag prova att ta upp en and och hålla i den, undra om den blir arg på mig då?.. Näää, man kan ju försöka iaf.
Har Nyss ätit en pyttipanna som kära niklas fixade, smaskens!


<-- Snö i niklas lockar :)


Niklas fick nog den finaste andbilden..


Nu ska jag lägga mig i soffan och dega resten av kvällen, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: JOAKIM.

sv: haha, inget uttalande om din kommentar hurrudu - du dumförklarar dig själv ganska bra faktiskt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback